Mentorji
Julij 2015
MENTORJI PRVEGA LETNIKA
NINA CVAR, delavnica filmske kritike
Filmska kritičarka in publicistka, ki zaključuje doktorski študij na ZRC SAZU, objavlja v filmskih revijah KINO!, Ekran, pa tudi v reviji Dialogi in časopisu Tribuna. Je predsednica KUD Anarhiv in vodja Škratove čitalnice ter urednica filmske oddaje Temna zvezda na Radiu Študent.
SAŠA ERŽEN, delavnica medijske kritike
Diplomirana komunikologinja in izkušena novinarka, ki trenutno piše za Mladino. Veliko izkušenj ima tudi s področij marketinga in oglaševanja, a je to delo opustila in se poleg novinarstva posvetila še pisanju scenarijev za otroške TV oddaje (RTV Slo) in lutkovne predstave (Lutkovno gledališče). Je tudi avtorica nagrajenih zgodb za otroke.
MATEJ KOCJAN – KOCO, delavnica kritie skozi strip
Diplomirani likovni pedagog ter ustvarjalec stripov, ki jih redno objavlja na straneh Stripburgerja. Za Republiko strip je leta 2005 izdelal napol avtobiografski strip Pagatova izpoved, skupinsko s Stripburgerjem razstavljal v Ljubljani, Atenah, Stockholmu, Eskilstuni, Bergnu, Berlinu, Lizboni, Puli, Beogradu, Parizu … Je tudi avtor daljše animacije »Možgani na begu«, ki je bila predvajana v Slovenski kinoteki.
IZAR LUNAČEK, delavnica kritike skozi strip
Doktor filozofije in priznani risar ter publicist. Je avtor več stripovskih publikacij in znanstvenih monografij. Od leta 1999 riše stripe za Delo, Mladino in Slovenske novice; trenutno je tudi spletni kolumnist časopisa Delo. Je vodja specializirane knjigarne Striparna v Ljubljani ter mesečnih stripovskih srečanj v Centru urbane kulture Kino Šiška, imenovanih Stripolis.
BORKO RADEŠČEK, delavnica kreativne obdelave 16mm traku
Priznani filmski pedagog, arhivar, restavrator, lutkar, animator, filmski programer, inovator in izumitelj. Od leta 1974 je aktiven pedagog na osnovni šoli za otroke s posebnimi potrebami Janez Levc, kjer vodi in izvaja tudi filmski vzgojo. Leta 1996 je z Društvom Cineast organiziral prvi festival neodvisnega filma in videa in ga deset let vodil. V Ljubljani je odprl, opremil in vodil tri neodvisne kino dvorane, sodeloval je z velikimi imeni slovenske filmske zgodovine. Delo Borka Radeščka je še toliko večje, saj zbira in hrani obsežno in neprecenljivo zbirko filmskega gradivna ter filmskih naprav zgodovinske vrednosti.